tiistai 19. syyskuuta 2017

Blogin henkiin herättäminen

Hei vaan pitkästä aikaa!

Kun kirjauduin tänne bloggeriin niin huomasin että edellisestä blogitekstistä on ainakin kaks vuotta. Hurjalta tuntuu, mutta niin kauan siitä on ku oon kirjotellu. Monesti kuluneen kevään ja kesän aikana on käynyt mielessä, että josko minusta olis taas blogia kirjoittelemaan. Elämäntilanteeni on hurjasti muuttunut kahdessa vuodessa ja varmasti myös ihmisenä olen kasvanut. 
   Eli siis niille jotka ei minusta mitään tiedä, olen Annika 20.w. ja asun Oulussa. Olen naimisissa ja odotan myös ensimmäistä lastani jonka pitäisi syntyä joulukuussa. Mun lukio on vieläkin kesken monestakin syystä, joten yritän tällähetkellä käydä sen loppuun. En ole ihan varma mitä kaikkea blogissa tulen näyttämään, mutta pääpiirteittäin meidän arkielämää. Toivottavasti joku lukija olisi vielä linjoilla ja saisi kiinni tästä uudesta aloituksesta. Varmasti olen myös ulkonäöllisesti muuttunut sitten viimenäkemän joten laitan myös kuvia jotta kaikki pääsisi kärryille minkänäköinen ihminen täällä kirjoittelee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti