keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Meistäkö vanhemmat?

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!<3
Jos nyt aloitettas ihan jostain niin blogissa varmasti tulee näkymään paljon minun raskaus ja meidän tuleva perhe-elämä. Eli meille on tulossa vauva joulukuussa ja olen tällähetkellä raskausviikolla 28. Aika on kulunut nopeasti, mutta silti välillä olo on erittäin malttamaton. Haluaisi jo sen vauvan tänne meidän kanssa vaikka se tietyllälailla pelottaakin. Kun sain tietää olevani raskaana, oloni oli sekaava. Tiesin että haluan pitää lapsen mutta kaikki oli uutta ja ihmeellistä, en ollut varma selviänkö. Kaiken pahoinvoinnin keskellä olo oli tuskainen mutta kai se kuului asiaan. Tuosta ajatuksesta olen päässyt jo eteenpäin lukuunottamatta hetkiä jolloin tuntuu että en minä vauvaa osaa hoitaa. Kuitenkin haluan luottaa siihen että kaikki menee niinkuin pitää ja asiat menevät luonnollisemmin kun lapsen saa syliin.





Pikkuhiljaa olemme tehneet hankintoja ja laittaneet kotia valmiiksi. Haluan että viihdyn kotona, siksi olen sisustanut vähäisen. Oli karua tajuta se kuinka paljon tavaraa niin pieni vauva tarvitsee. Isoimpia hankintoja ovat olleet vaunut, turvakaukalo ja sänky. Toki on paljon vaatteita niin sisälle kuin uloskin. Pitää myös ottaa huomioon syntymäkuukausi, talvi on lähellä. Olen päättänyt että me teemme niin kuin näämme parhaaksi. Netissä on paljon ihmisä jotka haluavat neuvoa, mutta ehkä oma pää kertoo sen mikä on hyväksi. Välillä olen ollut niin kipeä että on ollut helpompi vain maata sängyssä ja odottaa seuraavaa päivää. Ehkä tässä jaksaa vielä 12 viikkoa. Hui, kuinka pitkäaika, samalla niin lyhyt. On tämä myös miehellenikin henkisesti rankkaa kun olen hormooneissa. Välillä itken että en pärjää, toisena hetkenä olen vihainen asiasta mitä ei ole. Toisinaan itken etten haluaisi olla tälläinen hormoonihirviö. Tämä osa on kuitenkin hyväksyttävä.






Olisi kiva jos kysyisitte mieltä painavia asioita, vastaan mielelläni. Jos on postausehdotuksia niin kertokaa toki. Toki blogin linkkiä voi jakaa jos tiedät jonkun jota kiinnostaisi tällainen blogi. Olen niin aloittelija tässä vielä että kaikki on vähän hukassa. Ehkä tästä oppii päiväkerrallaan jotain uutta ja kehittyy paremmaksi kirjoittajaksi. Toivon parasta.



    Kiitos että luit postauksen!<3
   















2 kommenttia:

  1. Monesko päivä joulukuuta sinulla on laskettu aika?

    Olisi kiva saada vaikka erillinen postaus vauva hankinnoista.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 16.12:) Joo vois olla kyllä kiva, teen varmaan vähän myöhemmin ku on loputki hankinnat tehty.

      Poista